Spørsmål og svar:

Her har vi samlet de mest vanlige spørsmålene vi får fra våre kunder.

Når får jeg ordrebekreftelse?
Ordrebekreftelse sendes på e-post kort tid etter ditt kjøp.

Kan dere sende varene i oppkrav?
Nei, dessverre. Vi sender kun ut varen etter at ordren er registrert betalt.

Jeg har betalt varene, kan jeg sjekke hvor pakken er i systemet?
Du kan sjekke ordrestatus og pakkesporing ved å gå inn på «ordre» under ”Min konto” (om du har registrert en kundekonto hos oss). Der finner du sporingslinken tilknyttet din ordre. Informasjonen blir synlig så snart ordren er registrert hos oss. Dette kan ta litt forskjellig tid, alt avhengig av betalingsmåte. Etter at betalingen er registrert hos oss vil varene bli pakket og sendt. Normal leveringstid er 1-4 virkedager fra ordren er registrert betalt.

Jeg har fått ny adresse, hva gjør jeg?
Logg deg inn på «Min konto«. Velg «adresse». Der kan du endre både fakturaadresse og leveringsadresse. 

Jeg ønsker å motta nyhetsbrev fra dere, eller jeg ønsker å melde meg av nyhetsbrevet. Hvordan gjør jeg dette?
Du kan melde deg på vårt nyhetsbrev ved å fylle inn din e-postadresse i feltet nederst på siden. Du kan også melde deg av nyhetsbrevet ved å klikke linken som kommer i bunnen av hvert nyhetsbrev.

Er det mulig å hente varene selv?
Ja, det er mulig, men avtal med oss på forhånd. Bestill varen(e) først på nett og ring oss (981 01 695) etterpå for å avtale henting.

Jeg får ikke logget inn, hva kan være galt?
Det kan være at du har endret eller mistet passordet ditt. Hvis du trenger å få tilbakestille passordet kan du følge linken «Glemt passordet» i påloggingsvinduet. Skriv inn e-postadressen din og klikk «Send». Da vil du motta en e-post med link for tilbakestilling av passord. NB! Det er viktig at e-post adressen du er registrert med er aktiv, ellers vil du ikke kunne motta link for tilbakestilling av passord.

Kan jeg endre passordet mitt?
Logg deg inn på «Min konto«. Velg «Kontodetaljer» og huk av i boksen hvor det står «Endre passord».

Er prisene inkludert moms (MVA)?
Alle prisene er inkludert MVA. Vi holder til i Norge og det påløper derfor ingen toll eller avgifter når du kjøper varer fra oss.

Sender dere pakker til Svalbard eller utlandet?
Vi kan sende til Svalbard, men ellers ikke utenfor Norge.

Hva skjer om jeg lar være å hente pakken min?
I slike tilfeller vil vi trekke kr 100,- fra gjeldende ordre samt returporto etter Postens satser. Evt. rest vil bli kreditert. Ønsker du varene må dette bestilles på nytt.
Dersom du mener Posten er ansvarlig for returen ber vi deg ta dette opp med dem. Posten vil be om sendingsnummer og ordrenummer. Dette finner du ved å logg deg inn på «Min konto«. Velg «ordre», Hvis posten tar på seg ansvar for returen og utgifter for frakt, vil vi kunne sende varene på nytt uten utgifter for deg.

Jeg har ikke fått ordrebekreftelse på mail. Hva har skjedd?
Ordrebekreftelse går helt automatisk ut fra oss og til den e-postadressen som du har oppgitt. 
Det hender dessverre av og til at mail fra oss stoppes i spamfilter. Det er helt umulig for oss å forsikre oss mot at dette skjer, og vi får heller ingen tilbakemelding når mailen stoppes. All ordreinformasjon finner du ved å logg deg inn på «Min konto«. Velg «ordre».

Skaffevare, hva er/betyr det?
Skaffevare er et produkt vi ikke lagerfører, men kan bestilles inn. Da må man forvente litt lengere leveringstid.

Hva menes med: Ikke på lager, tilgjengelig som restordre?
«Ikke på lager, tilgjengelig som restordre» betyr at vi er tom for varen, men forventer inn på lager. Du som kunde har mulighet til å bestille nå, og vi pakker og sender ut så fort varen(e) kommer inn. (Her kan det til tider bli noe lengere leveringstid.)

Lurer du fortsatt på noe, så kan du kontakte oss på support@skadedyrshop.no, eller ringe oss på 981 01 695 (man-fre 09.00-15.00)

Handlekurv